• ქ. ბათუმი, შავშეთის ქ. №29

ტრენინგი ''ეფექტური მომსახურების სტანდარტი''

☸მომსახურების დონის ზრდა
მომხმარებლის კმაყოფილებაზეა დამოკიდებული.
☸იმისათვის, რომ გავზარდოთ მომხმარებლის კმაყოფილების დონე, აუცილეებლია, შევთავაზოთ მათ ეფექტური მომსახურება.
სწორედ ამ მიზნით ➡️
➖ 17-18 თებერვალს სსსც ეკვატორის ადმინისტრაცია დაესწრო ორდღიან ტრენინგს, თემაზე ''ეფექტური მომსახურების სტანდარტი''.
კურსის თემატიკა:
✔️მომსახურების ეტაპები;
✔️ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია;
✔️ემოციების მართვა, პოზიტიური აზროვნება;
✔️კითხვის დასმის ტექნიკა;
✔️ნეგატიური ინფორმაციის მიწოდება;
✔️რთულ მომხმარებელთან ურთიერთობა;
✔️კონფლიქტური სიტუაციების მართვა;
კურსის მიზანია მომსახურების კუთხით უნარ-ჩვევების გამომუშავება-გაუმჯობესება.
კურსს უძღვებოდა ფსიქოლოგი, ტრენერი სოფიო მამესწარაშვილი;

სასარგებლო ბმულები

www.mta.gov.ge www.economy.ge www.imo.org www.mes.gov.ge www.eqe.ge www.naec.ge iamu-edu.org www.vet.ge www.makuliteratura.ge www.ccol.ge www.matsne.gov.ge
www.rusregister.ru
www.iqnet-certification.com
www.employer.ge